پایگاه خبری اتاق ایران: شش مدرسه ساخته‌شده از سوی پویش «ایران من» در روستاهای انارک، طهنه‌سفلی، زنگی‌چقا، حاجی‌علیان، تراب و گوهرآباد استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

شش مدرسه ساخته‌شده از سوی پویش «ایران من» در روستاهای انارک، طهنه‌سفلی، زنگی‌چقا، حاجی‌علیان، تراب و گوهرآباد استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاح این مدارس پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران، کیوان کاشفی رئیس اتاق کرمانشاه و عضو هیات رئیسه اتاق ایران، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، زهرا گیتی‌نژاد مدیر خیریه مهر گیتی و جمع از مسئولان استانی حضور داشتند.

پدرام سلطانی مؤسس پویش ایران من در مراسم افتتاح مدارس «ایران من 59» و «ایران من 58»در روستاهای انارک و طهنه‌سفلی گفت: حامیان پویش ایران من و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی به این مسئله ایمان آورده‌اند که سرمایه‌گذاری روی آموخته‌های نسل آینده با ارزش‌ترین و پرثمرترین فعالیت اقتصادی است. ما با سرمایه‌گذاری روی عدالت آموزشی کاری می‌کنیم که نسل آینده بتوانند اقدامات فعالان اقتصادی در راستای توسعه اقتصادی را ادامه دهند و روند توسعه را تقویت کنند.

نایب رئیس اتاق ایران افزود: رویکرد بخش خصوصی به مقوله مدرسه‌سازی این است که آموزش سنگ بنای توسعه است. ما معتقدیم بدون توسعه آموزشی به توسعه اقتصادی نخواهیم رسید.

وی با تأکید بر این نکته که هیچ سرمایه‌گذاری‌ای پرمنفعت‌تر از سرمایه‌گذاری در عرصه آموزش نیست، تأکید کرد: ما با سرمایه‌گذاری روی عدالت آموزشی و ساخت مدارس در مناطق کمتر برخوردار، کاری می‌کنیم که نسل آینده بتوانند اقدامات فعالان اقتصادی در راستای توسعه اقتصادی را ادامه دهند و روند توسعه را تقویت کنند.

سلطانی هدف اصلی پویش ایران من را افزایش نقش بخش خصوصی در توسعه آموزشی و همراهی بیشتر با جامعه مدنی در این زمینه دانست و گفت: مدارس کارخانه‌هایی هستند که ارزشمندترین کالاها یعنی انسان‌های فرهیخته و تحصیل‌کرده را تولید می‌کنند؛ بدیهی است که منافع سرمایه‌گذاری در عرصه آموزش می‌تواند در طول صدها سال شامل جامعه به طور کلی، کشور و تمامی جهانیان شود.

پویش مدرسه سازی «ایران من» از سال 1393 با همت جمع بزرگی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرده است. این پویش در 18 استان کمتر برخوردار کشور احداث 100 مدرسه ابتدایی را در دستور کار دارد و تاکنون 57 مدرسه در این طرح به بهره‌برداری رسیده است.

متن اصلی خبر را اینجا بخوانید.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *