نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مجموعه مدرسه‌ساز “ایران من” متشکل از خیران اتاق بازرگانی کشور و فعالان اقتصادی در ۱۸ استان کم‌ برخوردار کشور مدرسه ابتدایی می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پدرام سلطانی صبح امروز در جریان افتتاح 6 باب مدرسه در قالب پروژه “ایران من” در شهرستان تالش با اشاره به اینکه آینده ایران اسلامی به تک تک دانش‌آموزان نیازمند است اظهار داشت: بهره‌برداری از 6 باب مدرسه در مناطق صعب‌العبور شهرستان تالش اقدامی مبارک است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه مجموعه مدارس پروژه “ایران من” توسط عده‌ای از فعالان اقتصادی و اعضای اتاق‌های بازرگانی کشور ساخته می‌شود افزود: اعتلای آموزش و پرورش کشور از اهداف شاخص این پروژه است.

سلطانی با تاکید بر اینکه این مجموعه ساخت 100 مدرسه در مناطق محروم را برعهده دارد که تاکنون 53 مدرسه در استان‌های کمتر توسعه یافته کشور افتتاح شده است گفت: افتتاح 6 مدرسه در مناطق محروم شهرستان تالش در استان گیلان از مجموعه اقدامات پروژه “ایران من” است.

وی با اشاره به اینکه پروژه مدرسه‌ساز “ایران من” در 18 استان کمتر توسعه یافته کشور مدرسه ابتدایی می‌سازد و در حال حاضر 6 مدرسه ابتدایی در روستاهای محروم شهرستان تالش گیلان ساخته شده گفت: این مدارس با همکاری خیران اتاق بازرگانی کشور و فعالان اقتصادی ساخته می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه 221 میلیون تومان اعتبار از سوی این مجموعه برای ساخت 6 باب مدرسه مذکور در گیلان هزینه شده است تاکید کرد: تا‌ پایان سال مدارس باقی مانده مجموع مدارس پروژه “ایران من ساخته شده و به آموزش و پرورش این 18 استان تحویل داده می‌شود.

متن اصلی خبر را اینجا بخوانید.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *