دیروز یکشنبه 28 آبان، نشست موسسات مدرسه ساز جهت بازسازی مدارس در روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه در محل خیریه مهرگیتی برگزار شد.

در این جلسه اهمیت بازگشتن کودکان کرمانشاهی به مدرسه، بودجه مورد نیاز برای بازسازی مدارس در روستاهای زلزله‌زده و راهکارهای نوسازی و بازسازی سریع و بهینه مدارس مورد بحث قرار گرفت.

بنابر اعلام سازمان نوسازی مدارس، 82 مدرسه در کرمانشاه نیازمند بازسازی هستند که حدود 35 تای آنها توسط خیرین محلی و سازمان‌های عمومی تعهد شده و حدود 45 مدرسه باقی مانده است.

در جلسه هم‌اندیشی بازسازی مدارس در مناطق زلزله‌زده، دکتر پدرام سلطانی مدیر پویش ایران من، با تکیه بر تجربه‌های این پویش در زمینه ساخت مدرسه در نقاط کمتربرخوردار، پیشنهادهایی را برای بازسازی مدارس باقیمانده در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت مطرح کرد.

دکتر صادق زیباکلام هم به نمایندگی از مردمی که کمک‌های مالی خود را به حساب ایشان واریز کرده‌اند، برای ساخت مدارس در نقاط زلزله‌زده اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه مقرر شد برای جلوگیری از پراکنده کاری و موازی‌کاری و همچنین بالابردن بهره وری کلیه مؤسسه‌های فعال نیز به همکاری فراخوانده شوند تا در این زمینه تقسیم کار صورت گیرد.

قرار است سایر سمن‌های فعال در زمینه مدرسه‌سازی همچنین مردمی که نگران فردای کودکان کرمانشاهی هستند پویش #ازنومیسازیم بپیوندند.

شما هم می‌توانید با هشتگ #ازنومیسازیم یار و یاور پویش ایران من در بازسازی مدارس در نقاط زلزله‌زده باشید.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *