ایسنا، رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به رسیدن پویش “ایران من” به کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد، شاهد احداث چند مدرسه در مناطق محروم استان باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به رسیدن پویش “ایران من” به کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد، شاهد احداث چند مدرسه در مناطق محروم استان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، کیوان کاشفی در نشست هم‌اندیشی پویش ایران من که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، در خصوص راه‌اندازی ایده این پویش اظهار کرد: در اتاق ایران به دنبال آن بودیم علاوه بر مسئولیت‌های اقتصادی، مسئولیت اجتماعی را نیز در اتاق بازرگانی گسترش دهیم و ایده یک کار خیر از چهار یا پنج سال قبل مطرح شد.

وی افزود: هدف ما صرفا یک کار خیر یا انفاق نبود، بلکه قصد داشتیم کاری انجام دهیم که هدف توسعه‌ای داشته باشد و در آینده خود را بیشتر نشان دهد و از همین رو به جنبش مدرسه سازی رسیدیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت به دلیل محدودیت منابع و امکانات برای تامین فضای آموزرشی مناسب برای همه کودکان و نوجوانان با کمبود مواجه است، یادآوری کرد: پویش ایران من هدف پوشش تحصیلی برای کودکان مناطق محروم را دنبال می‌کند.

به گفته این مسئول، اولین مدرسه این پویش در یکی از روستاهای استان لرستان احداث شد و اکنون 100 مدرسه در نقاط مختلف کشور احداث شده و یا در دست احداث است.

کاشفی با اشاره به اینکه امروز این پویش به کرمانشاه رسیده، خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از ساخت اولین مدرسه، به زودی شاهد احداث مدارس بعدی در روستاها و نقاط محروم استان باشیم.

وی گفت: یکی از ابعاد مهم ابن پویش، جلب مشارکت مردمی همان منطقه و استفاده از ظرفیت خود مردم است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران از خیرین خواست برای احداث مدرسه پویش ایران من پای کار بیایند و اظهار کرد: کمک خیرین حتی می‌تواند به صورت کمک مشورتی و یا کمک امکانات و تجهیزات باشد.

لینک خبر:
http://www.isna.ir/news/96032413823/

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *