پایگاه خبری اتاق ایران: چهار مدرسه ایران من شماره های 75 تا 78 در شهرستان های تنگستان و دشتستان استان بوشهر در روز چهارشنبه و پنج شنبه 24 و 25 بهمن ماه با حضور جمعی از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق‌های بازرگانی کشور، مسئولان استان و نیکوکاران پویش ایران من به بهره‌برداری رسید.

چهار مدرسه ساخته‌شده از سوی پویش «ایران من» با حضور نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

چهار مدرسه ایران من شماره های 75 تا 78 در شهرستان های تنگستان و دشتستان استان بوشهر در روز چهارشنبه و پنج شنبه 24 و 25 بهمن ماه با حضور جمعی از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق‌های بازرگانی کشور، مسئولان استان و نیکوکاران پویش ایران من به بهره‌برداری رسید.

پدرام سلطانی در مراسم افتتاح مدارس ایران من در استان بوشهر، با تأکید بر این‌که هیچ سرمایه‌گذاری‌ پرمنفعت‌تر از سرمایه‌گذاری در عرصه آموزش نیست، گفت: با وجود اینکه تا مرحله سوم یا چهارم توسعه پیش آمده‌ایم، باید برگردیم به مرحله اول توسعه که آموزش و کم کردن شکاف آموزشی در میان مرکز و پیرامون است تا بتوانیم با سرعت بیشتری در مسیر توسعه قدم برداریم.

سلطانی درباره منافع سرمایه‌گذاری در آموزش گفت: مدارس کارخانه‌هایی هستند که ارزشمندترین کالاها یعنی انسان‌های فرهیخته و تحصیل‌کرده را تولید می‌کنند؛ بدیهی است که منافع سرمایه‌گذاری در عرصه آموزش می‌تواند در طول صدها سال شامل جامعه به طور کلی، کشور و تمامی جهانیان شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: بخش خصوصی باید سازندگی در مسیر توسعه را با آموزش، تحول فرهنگی و از میان برداشتن شکاف آموزشی میان مرکز و حاشیه ادامه دهد.

سلطانی با اشاره به این نکته که هدف پویش ایران من اعتلای نقش بخش خصوصی در توسعه آموزشی و همراهی بیشتر با جامعه مدنی در این زمینه است، اظهار کرد: بهترین سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار اقتصادی می‌تواند در عرض یک سال سرمایه خود را پس دهد اما وقتی بر روی فرد سرمایه‌گذاری می‌کنیم او هر روز می‌تواند این سرمایه را به جامعه برگرداند.

سلطانی گفت: پویش ایران من با سرمایه‌گذاری روی عدالت آموزشی و ساخت مدارس در مناطق کمتر برخوردار، به دنبال آن است که نسل آینده بتوانند اقدامات فعالان اقتصادی در راستای توسعه اقتصادی را ادامه دهند و روند توسعه را تقویت کنند.

پویش مدرسه سازی «ایران من» از سال 1393 با همت جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرده است. این پویش در 18 استان کمتر توسعه یافته کشور احداث 100 مدرسه ابتدایی را در دستور کار دارد که 67 مدرسه در این طرح به بهره‌برداری رسیده است.

نام همه مدارسی که با حمایت این پویش ساخته می‌شوند «ایران من» گذاشته می‌شود تا بستری برای تقویت هویت ملی و سرمایه‌گذاری روی اشتراکات فرهنگی باشد.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *