تربیت صالم (سالم)در مدرسه
معرفی کتاب
کتابی بسیار کارا و عملیاتی برای معلمان و آموزشگران در مدرسه
به قلم جین نلسن – لین لات – اچ . استیفن گلن و ترجمه ی محمد جواد فرشچی
انتشارات سازو کار
معرفی: « نه بچه هایی که والدین و معلمین بسیار سخت گیر و کنترل کننده دارند، و نه بچه هایی که والدین و معلمین آسان گیر دارند، هیچ کدام حس مسئولیت پذیری پیدا نمی کنند. بچه ها زمانی مسئولیت پذیری را می آموزند که فرصت یادگرفتن مهارت های زندگی و اجتماعی ارزشمند را برای دستیابی به شخصیت خوب در محیطی مملو از مهربانی، قاطعیت، متانت و احترام داشته باشند. تربیت سالم به بزرگسالان کمک می کند شیوه ای میانه و محترمانه بیابند که نه تنبیهی است و نه آسان گیر. تربیت سالم از ابزاری حمایت می کند که هم مهربان و قاطع باشد و هم مهارت های ارزشمند زندگی و اجتماعی را آموزش دهد.
 کتاب حاضر، با موضوع سرپرستی کودکان و با هدف تغییر فکر، شخصیت، و رفتار آن‌ها به نگارش درآمده است. نگارنده راهکارهایی را در راستای تربیت فرزندان تدوین کرده و همچنین مثال‌هایی از روابط بین والدین و فرزندانشان و استفاده مؤثر از تشویق (نه تحسین) آورده است. وی فعالیت‌هایی را مطرح کرده و از والدین خواسته تا آن‌ها را برای تغییر رفتار فرزندشان انجام دهند. همچنین نکات بسیار مهم و جالبی، در جدول و در سراسر کتاب آمده است…»
http://www.upsara.com/images/zqrx_1.jpg

 

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *