گزارش پایگاه خبری اتاق بازرگانی از افتتاح 100 مدرسه ایران من را با هم بخوانیم:

صدمین مدرسه ابتدایی پویش «ایران من» به همت خیرین و با حمایت فعالان بخش خصوصی، در روستای سیدبار جدگال بخش پلان استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
مدرسه «ایران من 100» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور افراد محلی و دانش‌آموزان روستا به بهره‌برداری رسید.
طبق اعلام روابط عمومی پویش ایران من، این پروژه با رویکرد توسعه درون زا و با نگاه چندکاربردی به فضای کالبدی مدرسه از سال 1396 آغاز و بعد از مراحل پژوهشی و بررسی‌های محلی فاز اجرایی آن در روستای سیدبارجدگال از بخش پلان چابهار اجرا شد.
مدرسه ایران من 100 با 4 کلاس درس، یک کتابخانه و کارگاه مخصوص سوزندوزی طراحی و اجرا شده است.
در کنار پروژه ساخت این مدرسه، طرح توانمندسازی مردم روستا از طریق ایجاد صندوق توسعه روستایی بانوک نیز اجرایی شده است.
پویش مدرسه سازی «ایران من» از سال 1393 با همت جمع بزرگی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرده و ساخت 100 مدرسه ابتدایی را در استان‌های کمتربرخوردار کشور در دستور کار قرار داده است. نام همه مدارسی که با حمایت این پویش ساخته می‌شوند «ایران من» گذاشته می‌شود تا بستری برای تقویت هویت ملی و سرمایه‌گذاری روی اشتراکات فرهنگی باشد.

متن اصلی را اینجا بخوانیم.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *