با مهر و مهربانی همراهان پویش ایران من، کمپین به اضافه یک کلاس به ثمر نشست.

مدرسه معرفت روستای آیرقایه با یک کلاس درس طی چهارسال گذشته نوسازی شده بود اما با افزایش جمعیت روستا، دانش آموزان فضای کافی و استاندارد برای آموزش نداشتند که به ابتکار پویش ایران من کمپینی جهت اضافه شدن یک کلاس درس به این مدرسه راه اندازی شد.
با تشکیل کمپین به اضافه یک کلاس، طی بهمن ماه سال گذشته در کمتر از یک هفته اعتبارات لازم برای ساخت یک کلاس درس در روستای آیرقایه شهرستان راز و جرگلان جذب و ساخت این کلاس در اسفند ماه سال 95 به پایان رسید.

تیم 10 نفره داوطلبان #پویش_ایران_من در سفر به این منطقه برای افتتاح و زیباسازی محوطه این مدرسه، پس از برگزاری جلسه توجیهی و گروه بندی دانش آموزان در قالب تیم‌های قصه گویی، عکاسی و هنر، چند کارگاه مشارکتی از جمله محیط زیست، هنر محیطی، موسیقی و داستان خوانی برای دانش آموزان برگزار کردند.
ادامه خبردر لینک زیر:????
http://bojnourd.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=40584

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *