ضمن سپاس و خداقوت به همه کسانی که در جریان کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه همیاری و همکاری نمودند.
همانطور که در جریان هستید میزان کمک‌های کالایی و اقلام ضروری به حد کفایت برای فاز نخست بحران رسیده است و باید به فکر بازسازی سریع زیربناهای آسیب دیده بود.
??
✔در ادامه اقدامات چابک جامعه مدنی و بخش خصوصی، از روزچهارشنبه پی گیری‌هایی از جانب برخی موسسات مدرسه‌ساز و اتاق بازرگانی برای نقش آفرینی در بازسازی مناطق زلزله زده آغاز شد.
➖در نشست نمایندگان ما با اداره کل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس کرمانشاه، آمار مدارس تخریب شده و نیازمند بازسازی یا ترمیم اخذ شده است.
➖بر اساس آمار مأخوذه 81 مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی هستند که حدود 35 مدرسه توسط خیرین محلی و سازمان‌های عمومی تعهد شده است و حدود 45 مدرسه باقی مانده است.
???
✔#پویش_ایران_من به همراه موسسه خیریه مهرگیتی قصد دارد در یک اقدام هم افزا، کمک‌های بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی را با کمک‌های مردمی، در قالب مؤسسات مدرسه ساز و پویش‌های مدنی، پیوند بزند و ساخت این تعداد مدارس را به عهده بگیرد و به شیوه‌ای چابک و سریع مبادرت به ساخت آن‌ها نماید.
????
در چند روز گذشته تماس‌ها و اعلام آمادگی‌های متعددی در این راستا از سوی سازمان‌های مردم نهاد، اشخاص، شرکت‌ها و تشکل ها به عمل آمده است.
?برای جلوگیری از پراکندگی، موازی کاری و همچنین بوجود آوردن بهره‌وری بیشتر در هزینه و مدیریت کار، لازم است تمام این تلاش‌های نیک با هم پیوند بخورند.
?????
 پویش ایران من از شما دعوت می‌کند چنانچه تمایل به همکاری در ساخت مدارس زلزله زده استان کرمانشاه را دارید جهت هماهنگی با
 اکانت تلگرامی @my_iranschool و یا
 شماره 26291521-021 تماس حاصل فرمایید.
? ضمناٌ مستحضر باشید که این کار در قالب پویشی مشترک با هشتگ #ازنومیسازیم در فضای مجازی منتشر می شود و شما هم می توانید در انتشار آن همکاری نمایید.
??????
 شماره حساب جهت واریز وجوه:
815-819-28282000-3
شماره شبا: 130560081581928282000003
شماره کارت: 6219861025199539 بانک سامان شعبه ایران زمین-موسسه خیریه مهر گیتی

? با ما برای بازسازی مدارس مناطق زلزله زده همراه باشید.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *