ایسنا؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آسیب ۳۰۰ واحد آموزشی در استان‌های مازندران، گلستان و لرستان در اثر #سیل گفت: ما تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات نقاط آسیب دیده به کار گرفتیم و روز شنبه ۱۷ فروردین ماه تمامی دانش آموزان می‌توانند در مدارس مذکور یا مکان‌ھای جایگزین حضور یابند.
⛈?⛈

?وی تصریح کرد: در دو شھر گمیشان و #آق_قلا به علت آبگرفتگی مداوم تعداد ۲۸ واحد آموزشی استحکام و ایمنی لازمه را از دست داده‌اند و یکی دو مورد نیز تخریب داشتیم، لذا ھمکاران ما ماموریت دارند تا با ایجاد مراکز شبانه روزی موقت از وقفه تحصیلی دانش آموزان جلوگیری کنند.

⛈ بطحایی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان نیز پیش بینی‌ھای لازم صورت گرفته تا در صورت بروز حادثه، موضوع مدیریت شود، در #شیراز نیز مدرسه ای دچار مشکل شده بود که رفع شد.

متن کامل را اینجا بخوانید.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *