جلسه هماهنگی ساخت و بازسازی مدارس زلزله زده استان کرمانشاه در تاریخ 25 آذرماه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

این جلسه با حضور نمایندگان موسسات حامی، مهرگیتی، ایران من، اعضای اتاق بازرگانی ایران و مدیران سازمان نوسازی کرمانشاه با هدف بررسی روش‌های جدید ساخت و ساز جهت انتخاب مناسب‌ترین روش از نظر زمان و هزینه اجرا و با در نظر گرفتن کلیه ملاحظات کیفی ساخت مدارس استان کرمانشاه برگزار شد.
در این جلسه شرکت‌های معتبر و شناخته شده در حوزه ساخت و ساز با روش های نوین (روش‌های سبک و سریع سازی ساختمان) به معرفی طرح‌های خود پرداختند.
مقرر شد شرکت‌های حاضر با توجه به استانداردهای سازمان نوسازی مدارس، طراحی‌های سازه‌ای را انجام داده و پیشنهادات نهایی خود را به همراه دفترچه محاسبات و آنالیز قیمت، ارائه دهند،
تا انتخاب مناسب‌ترین روش ساخت میسر گردد تا پس از پایان اواربرداری توسط بنیاد مسکن، پروزه ساخت مدارس هرچه سریعتر آغاز شود.
#ازنومیسازیم

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *