ایسنا: چهار مدرسه ساخته شده از سوی پویش «ایران من» در شهرستان‌های میرجاوه و سراوان استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، طی مراسمی که با حضور نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و زاهدان در روستاهای «سرگه لادیز»، «رودگر»، «اسلام آباد جالق» و «سیب و سوران» در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، چهار مدرسه از مجموعه مدارس ساخته شده به همت این پویش افتتاح گردید.

پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران در این مراسم که با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرهنگیان، اهالی و دانش‌آموزان روستاهای مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: معمولا در پروژه‌های مدرسه‌سازی در کشور ما اسامی خیرین و نیکوکارانی را که از ساخت مدارس حمایت کرده‌اند روی آنها می‌گذارند، این در حالی است که در پویش مدرسه سازی «ایران من»، آنچه مقدم بر نام‌های عزیزان و گروه‌های حامی قرار گرفته نام کشورمان ایران است؛ ایرانی که متعلق به همه ما و بیش از ما بزرگترها، برای فردای کودکانمان است.

وی با تأکید بر این نکته که نام ایران تقویت‌کننده احساس مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزانِ مدارس «ایران من»نسبت به کشور خواهد بود، گفت: پویش ایران من به دنبال ساخت 100 مدرسه در نقاط مختلف کشور است که تاکنون بیش از 40 تای آنها به بهره‌برداری رسیده است. نام این مدارس در سرتاسر کشور «ایران من» گذاشته شده تا فرزندان عزیزی که از اقصا نقاط سرزمین‌مان در این مدارس تحصیل می‌کنند، نسبت به ایران و ایرانی احساس تعلق و تعهد روزافزونی پیدا کنند و بدانند کسانی که این مدارس را برای آنها ساخته‌اند شوق و تلاششان برای تسهیل شرایط تحصیلی و دسترسی مطلوب کودکان به آموزش و دانش است.

سلطانی تأکید کرد: با نام ایران من احساس تعلق خاطر و به تبع آن مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان امروز که مدیران و آینده‌سازان فردای کشور هستند را زنده نگاه دارد .

http://sb.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=60151

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *