??دوست دارید در جایی سرمایه گذاری کنید که بازگشت سرمایه اش توانمندی کودکان، جوانان و زنانی است که قرار نیست از روستا به شهر مهاجرت کنند؟
☘️قرار نیست سربار جامعه باشند بلکه تصمیم دارندمشکلاتشان را خودشان حل کنند و برای توسعه منطقه شان تلاش کنند.
✅بله ،ساخت مدرسه آنهم مدرسه ای که قرار نیست در آن فقط جمع و ضرب به کودکان آموزش داده شود، سرمایه گذاری بلند مدتی است در جهت توسعه و مهارت افزایی نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای داشتن ایرانی آباد و توانمند .
?اینبار قرار نیست یکی از متفاوت ترین مدارس کشور در پایتخت ایران باشد ، بلکه قرار است در نقطه ای از ایران باشد که شاید از نگاه خیلی ها “محرومترین” است ولی ما در “پویش ایران من “و اهالی روستای “سیدبار جدگال سیستان و بلوچستان” معتقدیم با تلاش ، کوشش و اراده جمعی می‌توان بر هر کمبودی فائق آمد .
✳️اگر دوست دارید در خصوص اولین” مدرسه توسعه پایدار” و روستایی که قرار است این مدرسه در آن ساخته شود بیشتر بدانید، لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و اطلاعات مربوط به این پروژه را ملاحظه فرمایید.

الگویی برای احیای مناطق محروم

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ایران من تماس بگیرید.
021-26291521

شماره حساب جهت واریز وجوه: 815-819-28282000-3
بانك سامان شعبه ايران زمين / موسسه مهر گیتی

شماره شبا: 130560081581928282000003
شماره کارت: 6219861025199539 بانک سامان شعبه ایران زمین-موسسه خیریه مهر گیتی

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *