? با شیوع #کرونا،
#آموزشوپرورش، حمل و نقل، هواپیمایی و گردشگری از جمله عرصه‌هایی هستند که بیشترین ضربات و آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.
?بر اساس اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش #چین قرار بود دوره تحصیلی سال جاری میلادی در همه مدارس کشور از روز ۱۷ فوریه آغاز شود، اما به دلیل جلوگیری از شیوع گسترده ویروس دولت اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی تمامی مدارس تعطیل است.

? این وزارتخانه یک #برنامه_ملی راه اندازی کرده است که بر اساس آن ۱۸۰ میلیون دانش‌آموز مدارس ابتدایی در سراسر کشور دروس خود را از طریق #تلویزیون و دوره‌های #آنلاین فرا می گیرند.

☑ تلویزیون مرکزی چین به این منظور شبکه ویژه آموزش و پرورش را برای میلیون‌ها دانش‌آموز مقاطع #ابتدایی راه‌اندازی کرد.
.
? مدارس ابتدایی و راهنمایی در چین موظفند با استفاده از وب‌سایت‌های رسمی آموزشی، برنامه‌های درسی آنلاین را باز کنند تا اطمینان حاصل کنند که 180 میلیون دانش آموز “با کمک معلمان در خانه مشغول تحصیل هستند”.
.
?برنامه دوره‌ای روزانه، که می تواند از 7:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به طول انجامد. که شامل استراحت برای یادگیری، تمرین های چشم، برگزاری جلسه کلاس و مطالعه گروهی است.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *