به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین رفیعی‌پور عصر پنجشنبه در آئین بهره برداری از مدرسه خیرساز ایران من روستای چاه پهن بندر دلوار تنگستان ضمن تشکر از اقدام بسیار خوب خیرین در احداث‌ این مدرسه اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، علم و سواد آموزی در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار شده و ایران به درجات بالایی رسیده است.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: انقلاب به لطف خدا و ایستادگی مردم عزیز و کوشش دانش آموزان در مقابل استکبار ایستاد و با رشد علمی، خود را از وابستگی رهانید و آزاد شد و هر روز شاهد به بار نشستن شکوفه های علم در عرصه جهانی هستیم.

نماینده عالی دولت در تنگستان بیان کرد: مردم تنگستان با دلاورمردی رئیسعلی دلواری و زائر خضرخان اهرمی سرداران بزرگ مبارزه با استعمار انگلیس و عالمانی چون علم الهدای اهرمی و معتقد اهرمی دین خود را به کشور ادا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز شما خیرین عزیز دین خود را به مردان این آب و خاک ادا کردید و با این اقدام بسیار شایسته، نام خود را در دل مردم این روستا ثبت کرده و قدردان این کار نیک شما هستند.

آئین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز ایران من روستای چاه پهن بندر دلوار تنگستان با حضور نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران، مدیرکل نوسازی مدارس استان و تنی چند از خیرین مدرسه ساز ایران در روستای چاه پهن برگزار شد.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *