قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از افتتاح دو واحد آموزشی ایران من ۲۶ و ایران من ۲۷ در استان خبر داد.

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: آیین بازگشایی و بهره برداری دو واحد آموزشی در استان قزوین در روز ۲۴ آذر ماه با حضور مسئولین برگزار می شود.

وی افزود: این دو واحد آموزشی به نام های ایران من۲۶ و ایران من۲۷ در روستای به ترتیب گِلزَور شهرستان آبیک و روستای داغلان شهرستان تاکستان توسط مؤسسه خیریه مهرگیتی و جمعیت کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران اسلامی ساخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: دبستان روستای گلزور، ۶ کلاسه با متراژ ۳۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دبیرستان روستای داغلان، ۳ کلاسه با متراژ ۱۸۴ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

آیین بهره برداری دبستان روستای گلزور شهرستان آبیک ساعت ۹ صبح و دبیرستان روستای داغلان شهرستان تاکستان ساعت ۱۲ ظهر با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

پشتیبانی مدارس ایران منمشاهده نوشته ها

Avatar for پشتیبانی مدارس ایران من

ایران من ادای دین ما در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی به کودکان مناطقی است که به واسطه زندگی در نقاط دور از مرکز، دور افتاده نامیده، به حاشیه رانده شده اند و مورد بی مهری و محرومیت قرار گرفتند تا یاد بگیریند و بگیریم که همه خاک این وطن با ارزش است و آنچه این خاک را بارور می کند اراده، دانش و کوشش جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *